’t Is toch godgeklaagd.

Ik heb al een hele week last. Van mezelf. Maar dat komt eigenlijk door het weer dat maar zo donker blijft en door de zon die maar niet op gang blijkt te komen. Tis de eerste keer dat ik er zoveel last van heb en ik ben het nu al beu. Dan ist de afgelope dagen al eens geen vriesweer, krijgen we regen natuurlijk. En de zon heb ik maar een uurke of twee gezien. Ben er dan ook de volledige duur van schijning in gaan staan. Dat hielp toch al een beetje. Heb een hoop lekkere dingen gebakken ook. Earl-Grey koekjes (toch niet helemaal wat ik ervan had verwacht, beetje te vast, ze mogen luchtiger) en een heel erg lekker citroencake die ik vond bij Mme zsazsa (heel simpel en heel erg lekker!) en een nieuw recept voor chocolate-chip cookies dat al een serieuze verbetering was op een oud recept. Dat hielp ook al een beetje.

Maar seg, al dat grijs zo boven mijn hoofd! ’t Is toch godgeklaagd….

Plaats een reactie