Groene thee met gember.

Nadat ongeveer iedereen thuis heeft gezeten met een griep of een zware valling, dacht ik ervanaf te zijn dit jaar. Maar nee hoor, niets is minder waar want dit weekend kreeg het ook mij te pakken. De klootzak. En dat op een gezellig weekend met de schoonfamilie in het Land van Herve, alwaar er duchtig gewandeld werd! Maar niet door mij natuurlijk, ik lag ergens in ne living in de zetel met een tas thee, of verse courgettesoep van de schoonma(die wel ereug lekker was!), te snotteren. Niet bepaald tof.

Vandaag dan naar de dokter en nu 3 dage platte rust en groene thee met gember en veel rusten, en thee met honing en veel, erg veel zakdoekjes met balsem(beste uitvinding OOIT) en de weekendkrant (die ik toch nog ergens heb gevonde bij terugkomst gisteren, ah ja, want in het Land van Herve leze de mensen alleen Het Laatste Nieuws!) en slapen, en nog meer thee.
Het Lief heeft mij gisteren wel erg goed gesoigneerd bij thuiskomst. Lekkere pasta arabiata gemaakt ( spicy maakt de neus vrij!) en dan nog een heerlijke tas thee met honing en een dekentje en The Godfather I.  Al moet ik voor zo’n behandeling niet altijd ziek zijn… 😉

Geef een reactie

