Vijzelvlijt.

Onder het motto : wat je zelf doet, doe je meestal beter (met dank aan Doe-het-zelven met Roger) wilde ik wel eens zelf currypoeder maken. Er stond een recept in den delicious. en zo moeilijk zag dat er ni uit. Er stond wel ni bij dat het met nen crappy ikea-vijzel ongeveer drie uur vijzelen is, maar dat is hen vergeven.

Dus, eerst had ik dit:

 en dan maakte ik er dit mee:

Lamscurry met kokosmelk en verse koriander. Very tasty!  Eigenlijk vind ik dat er nog zo naanbrood (of hoe get ook schrijft) bij moet, maar dat kan ik nog ni maken 🙂

Geef een reactie

