Sneeuw en al.

En ineens was er werk voor een tijd en moesten er kado’s worden gekocht en waren er spellekeszondagen en spellekesvrijdagen en waren er diners voor verjaardagen ( waar we zelf ons eten moesten maken, onder kundige begeleiding van de chef! Super!) en wat weet ik nog allemaal. Om maar te zeggen dat het hier ineens belachelijk druk was, nog steeds is eigenlijk maar we zijn het al bijna gewoon 🙂

De winter heeft ook klapsplots alles ondergesneeuwd en dan ligt ons land in ne knoop. Voor mensen die met de auto op hun bestemming moete geraken ist waarschijnlijk een merde, maar ( en nu gaan er mensen verschieten van wat ik ga zeggen) zo met een zonneke erop is zo een wit dekentje best wel schattig. Natuurlijk moet ge daarvoor wel in een park of zo geraken, want hier in de stad wordt da altijd binnen de kortste keren omgetoverd tot een bruine smurie. Gisterenavond wel leuk om over de ijsgeworden straat naar huis te ‘schoenschaatsen’.

Gisteren hebben we (mezelf en vriendinnen A. en E.) ons tijdens Café Ateljee helemaal verdiept in het Maken Van Onze Eigen Rok. Het was wat, niet simpel zo voor den eerste keer, maar we werden zeer kundig (lees: met veel geduld) bijgestaan door Sofie. Waarvoor dank wat we schaatsten elks naar huis met een zelfgemaakt rokje en een fijn wauw-dat-heb-ik-toch-maar-goed-gedaan gevoel.

Als ik het aanheb ist echt schoon! Al zeg ik het zelf 😉 Moet vanavond nog wel is lief lachen naar het lief om er een rits in te zetten. Nee ik kan da ni, en ja hij wel. ( Hij dweilt ook, en heeft terwijl ik cake zat te eten en te knutselen op verplaatsing, heel ons huis van onder tot boven gekuist. Tis een gerief in huis ze ;-))

Geef een reactie

