Noeste arbeid

Op zondag is er bij mij altijd de onweerstaanbare drang om dingen te bakken. Cake, taart, koekjes, alles! Vandaag is het niet anders en dit keer MOEST er chocolade bij, dat was namelijk al veel te lang gelede. Het is een chocolade cake (verrassing!) geworden van op nigella.com (niet echt een verrassing^^) . Heb wat geprutst met het recept waardoor hij niet echt ‘hoog’ is geworde, volgende keer dus met zelfrijzende bloem! Ik had ook nog wat kiwiconfituur over en die heb ik bij wijze van experiment erop gesmeerd. Voor het eerst heb ik er zelfs eens chocoladeglazuur over gedaan en dat is keigoed gelukt al zeg ik het zelf. Weer iets nieuws geleerd, Hoera!

Voor volgende keer ga ik op zoek naar versiering, suikere bloemekes, bijtjes, whatever. Tips?

Geef een reactie

