A few days later…

…heb ik nog niet veel gepost é 😉

Donderdag heb ik geleerd dat ik in de toekomst geen BongoBon meer wens te ontvangen! We hadden er nog een liggen voor een ‘Healthy Lunch’ en die zou einde februari verlopen dus moesten we daar toch is werk van maken. Ik vind het toch allemaal wat omslachtig zenne: Eerst moet ge dus bijna heel dat boekje binnenstebuite keren om iets te kiezen, dan moet ge een plaatske reserveren. Dat gaat dan als volgt : ‘Hallo, ik zou graag een plaatske voor twee reserveren voor een lunch om 13u. – ah, en is da met nen Bongo?(duidelijk ergernis te horen) – Ja…- Ah….ja, ok….(echt zeker min. stilte!!) en wat is uw achternaam? ‘ Allez, om maar te zeggen dat ze er ginder persies ook geen zin meer in hebben. Dan staan er in het boekje een aantal gerechten waaruit ge moet kiezen, wat ik ook nogal stom vind. We mogen zelfs niet van dezelfde kaart kiezen als de ‘normale’ klanten. Bon, ge kiest iets uit da boekje, ge gaat naar her restaurant, blijkt daar een totaal andere menu te zijn voor ‘mensen met een BongoBon’… Pffff, tot zover de ‘hele nieuwe ervaring’ zenne! Echt niet gezellig of zo. Ik snap het hele idee er rond wel en het heeft wel iets, dat idee dan. Maar in de praktijk ga ik dan toch veel liever met de persoon die mij die ‘ervaring’ wil geven zelf gezellig iets doen of eten of whatever. Misschien ben ik dan maar van de oude stempel maar ik heb liever uw fijn gezelschap dan een in mijn ogen geforceerde ‘ ervaring’. Iemand andere ervaringen met BongoBons?

Moet wel gezegd dat het eten zelf best lekker was 🙂

Comments
One Response to “A few days later…”
  1. Marie schreef:

    Ik krijg er ook liever geen meer, bongobonnen. Niets dan minder goede ervaringen hier.

Geef een reactie

