27/01

Werkdag vandaag, vooraf gegaan door een heerlijk ‘Puma’ ( latte met honing en chocolade) met vrienden.  Hoe komt het toch dat die vrienden mij soms beter lijken te kennen dan sommige van mijn familie? Ik ben nochtans bij iedereen dezelfde Sarah… Of is dat niet zo erg, en eerder het bewijs dat er nog verrassingen kunnen zijn van iemand zijn karakter. Ik vraag het me af.

Vandaag ook nog een beetje geoefend  met de naaimachine. We ( Gilles en ik) hebben een popje proberen maken, maar er zijn toch nog een aantal puntjes die ik niet goed begrijp. De twee stukjes stof heb ik aan elkaar genaaid ongeveer op een halve centimeter van de rand en toch was er nadat ik het binnenste buiten keerde niet helemaal wat er was uitgeknipt. Sommige stukjes leken te strak bijeen genaaid, de pootjes moesten rond zijn en geen puntjes en er zaten plooitjes waar er geen moeste zijn, hoewel het omgekeerd helemaal netjes plat was… Vreemd…

Toch ziet het er nog wel lollig uit 🙂

Ziehier, Vic.

Geef een reactie

